Április utolsó napjaiban tartották meg a Budapest Airport „Shape of Success” díjátadót és gálát. Az eseményen a repülőtér sikeres működésében közreműködő vállalkozásokat díjazták, több kategóriában.
A legjobb szolgáltató partner „Az év repülőtéri szolgáltató partnere” kategória nyertese az az Airport Service Zrt. lett, mely társaság kiemelt tevékenysége a repülőtér-takarítás, amit a B+N Referencia Zrt. végez. Az elmúlt évben – az ASQ független nemzetközi minőségellenőrzési intézet a repülőterek tisztaságát az utazóközönség véleménye alapján vizsgáló – közvéleménykutatást végzett. Ez alapján a Budapest Airport e területen kiváló eredményt ért el. Megelőzte – többek között – a prágai, bécsi, genfi repülőtereket.
Kis-Szölgyémi Ferenc: a díj munkatársaink kiemelkedő minőségű munkájának méltó elismerése
„Nagyon büszkék vagyunk a díjra, ez munkatársaink kiemelkedő minőségű munkájának méltó elismerése. Társaságunk a repülőtér-takarítás specialistája a Közép-kelet-európai régióban. A Budapest Airport mellett a prágai Vaclav Havel Repülőtér tisztaságáért is mi felelünk. – mondta Kis-Szölgyémi Ferenc, a B+N vezérigazgatója.
A repülőtér takarítás a társaság ékköve, állandó referencia, a Liszt Ferenc repülőtéren a társaság 80 ezer négyzetméter terület tisztántartását végzi, amely sokféle felületből tevődik össze.
Az utazóközönség kedvencei: ROBIN-ok
A B+N Referencia Zrt. számára a repülőtér kiszolgálása az innováció terepe is. A Budapest Airport területén 8 darab autonóm ipari takarító robot dolgozik, amely az iparág új trendjeit határozza meg. A ROBIN R3000 névre keresztelt berendezéseket a B+N kutató-fejlesztő részlege tervezte meg. A berendezés az egybefüggő, nagy területek hatékony tisztítását teszi lehetővé. Az utazóközönség kedvencei, a ROBIN-ok a közeljövőben bemutatkoznak a prágai repülőtéren is.